Monday 11 June 2012

My Very Last Letter to the Bar Associaton for Norwegian Lawyers, Advokatforeningen

I can't bear to get this translated now because of the heavy nature of the matters here being communicated over. You will have to use a translator, fx. Google Translate. Here:

Message-ID: <4FCFCD95.5050903@gmail.com>

Date: Wed, 06 Jun 2012 23:37:25 +0200

From: "Leonardo F. Olsnes-Lea" <terjelea@gmail.com> [This email has been consequently used throughout my correspondance with "Advokatforeningen". I have also sent all former letters to "Advokatforeningen" to secure correspondance that has also been sent by (physical) mail because of the legal standards and lawyer's work!]

To: post@advokatforeningen.no [This is the email account from their official website.]

Subject: Orientering om deres/Deres beslutning om å la meg _bli offer_ for 1.2 vs. 3.3.1 som jeg mener å ha krav på

Hei dere i Advokatforeningen

Jeg vil med dette orientere dere om de alvorlige konsekvenser beslutningene fra Disiplinær-utvalgene har for mitt liv og hvilket dårlig eksempel dette gir i forhold til samfunnnet.

Fra YouTube, videoen er satt til "Offentlig"(!!!):
http://www.youtube.com/watch?v=E7SkzfTMjG8&lr=1&feature=results_video
med overskriften, "Violation of human rights by Norway - Proof!".

Det er hevet over enhver tvil om at dere med disse beslutninger fra disse 3 sakene har sterkt begrenset mine muligheter som borger av Norge. Jeg mener også det er hevet over enhver tvil om at dere med dette har påført meg betydelige mentale byrder ved å implisere "at jeg er et vesen som ikke kan kalle meg menneske og som ikke har noen rettigheter"!!! Jeg vil si at dette er det nærmeste man kommer offentlig henrettelse i Norge (og det i et land uten dødsstraff)!

Denne prosessen har vært forferdelig tung å bære og jeg gjør med dette Advokatforeningen uttrykkelig oppmerksom på nettopp dette!
Dere vet hva dere gjør!

Med vennlig hilsen
Leonardo F. Olsnes-Lea
(Juridisk navn: Terje Leonardo F. Olsnes-Lea etter navneskifte fra Terje Lea)

PS: Innholdet av denne epost kan bli offentliggjort i sin helhet!

2 comments:

  1. (Entschuldigung...) As I'm so much outside (ECHR) convention why not: A bit of dark humour: When Norway is a bomb in itself, why can't I do a bit Oslo?... Best wishes, Breivik
    And when Norway is "das Ding an sich" for the /real/ Kantianism that they're NOT!!!
    And why not Hurwegen when Norway has become so more accessible and less of all values and all causes by hard insistence so that only bodies are left to sell, starting with ones own...?

    ReplyDelete