Wednesday 30 May 2012

My Account toward The Bar Association for Norwegian Lawyers - Advokatforeningen

The account for my part toward The Bar Association for Norwegian Lawyers (Norwegian: "Advokatforeningen"):
[My name and address!]

Letter sent: 17.02.2011
Advokatforeningen
... Kristian Augustsgt. 9
0164 Oslo

Disiplinærklage på adv. [Lawyer's name]

Mitt grunnlag er selvsagt at jeg har rett til advokat selv for 2 enkle oppdrag som gjelder voldsoffererstatning og krav på erstatning fra Farsund kommune på grunn av overgrep. Det ligger også flere punkter under disse 2 oppdrag, men da på visse betingelser.

Jeg har også forsøkt en [3 lawyers]. advokat som angår disse 2 punktene:
[Lawyer's address and contact information.]

Epost har blitt sendt 15.01.2010 med følgende PS: ”Du er den 3. advokaten jeg kontakter om dette! Kan du være så grei...?”

I ettertid, i tiden like før 12.02.2011, så tenker jeg at det er dårlig advokatskikk, jfr. God advokatskikk, 3.1.1, å la være å oppgi en annen advokat av hva jeg leser på nettsidene deres, dvs. Advokatforeningens nettsider.

Det er forsåvidt verdt å nevne at dette kan være en ganske alvorlig sak og at jeg derfor nettopp har kontaktet denne advokaten fra Menneskerettighetsutvalget, noe jeg tenkte kunne være passende. Det gjelder forsåvidt slikt som kirurgi-arr hele veien rundt halsen, muligens forhold ved den ene lungen og tegn på tidligere kraniebrudd og alt dette uten at sykehusopphold er hverken opplyst eller rapportert. Det hjelper ikke noe særlig når jeg mistenker at alvorlige overgrep har funnet sted tidligere, i perioden 1981(?) til 1999 og at det har forekommet mindre episoder, ca. 10, av det jeg kan tenke som tildels forstyrrede personer.

Jeg har også tlf.nr. [former ph.no.]47230975 og epost [formerly] adresse, t.lea@t-lea.net. Dette kommer i tillegg til adressen som er oppgitt øverst.

Vennlig hilsen

__________________ (complete with signature)
Terje Lea

I do not bear to translate this for now as with "probably by police..." and of course, with Neville Chamberlain that I "have a clear conscience" and that I've tried to comply with my duties as best as I've managed, ultimately facing charges for complying with law and order, paradoxically enough!!!
Remark, therefore: only in Norwegian for now!

1 comment:

  1. To some extent, I want my family excused for illusory stupidity /put/ on / caused to them by the intentional use of psychiatry as malpractice, that is, psychiatry is used against my family in a malicious way and this may cause "disruptions" and "misunderstanding" when they in fact are in great pain or under direct dire threats for saying something else. So I ask for them to be forgiven when they are not _doctors_/_lawyers_ or _people from the police forces_! Alright? (I know about it and therefore I can do this!)

    ReplyDelete